BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en Souschef til Lyngehus Plejecenter med tiltrædelse 1. oktober 2024. Stillingen er indplaceret på lederoverenskomst 37 timer/uge uden højeste arbejdstid.
Om stillingen
- Dit hovedfokus som souschef vil være på det faglige område.
- Du og plejecenterlederen vil sammen sætte rammerne, men du forventes at tage det faglige ansvar.
- Du har kontinuerligt ansvar for at holde plejecenterleder opdateret på faglig status i huset.
- Du skal, under plejecenterleders fravær, kunne varetage hendes funktion.
- Dine opgaver kan bl.a. være ansvaret for planlægning -, implementering -, opfølgning - og kontrol af udviklingstiltag, onbording og introduktion af nye medarbejdere samt kompetenceudvikling af hele medarbejderstaben. Opgaven løses i tæt samarbejde med husets udviklingssygeplejerske.
- Du vil ligeledes have ledelsesmæssigt ansvar for borgerforløb inkl. kontrol af dokumentation. Dette vil igen ske i et tæt samarbejde med husets udviklingssygeplejerske og andre medarbejdere med særlige funktioner.
Vagtplanlægning, personaledækning, løn mm. varetages kun, når hverken koordinator eller plejecenterleder er tilstede, mens daglig sparring omkring opgaver og problemstillinger med fremmødt personale er en stor del af stillingen. Stillingen indebærer forskellige opgaver med teknologi såsom devises, pc, nødkald og velfærdsteknologi, så interesse for - og gerne erfaring med - dette er et must.
Om dig:
- Som souschef forventes du at være en stabil, loyal og ærlig samarbejdspartner for plejecenterlederen.
- Du skal vægte samarbejde og husets fælles, psykiske arbejdsmiljø højt.
- Du skal ikke være bange for at sætte rammer og tage lederskabet på dig – naturligvis altid i en god tone og på en inddragende og pædagogisk måde. Du er heller ikke bleg for selv at gå foran og vise vejen.
- Du skal som person være visionær - men samtidig struktureret og i stand til at omsætte visioner til praksis. Læring, kvalitet og udvikling i huset er vigtig for dig.
- Du skal have godt kendskab til CURA, og enten har du allerede – eller er interesseret i - at tage en lederuddannelse. Ledererfaring foretrækkes.
Om os
Lyngehus består af 42 boliger fordelt på 3 midlertidige -, 7 socialpsykiatriske - og 32 almene plejeboliger. Der bor ind imellem ægtepar i de almene plejeboliger. Vi er omkring 67 ansatte i mange forskellige funktioner.
Samarbejdet med hinanden, vores pårørende og vores frivillig korps er vigtigt for os. Lyngehus er kendt for synlig ledelse, et højt informationsniveau samt et stort, alsidigt aktivitetsudbud for beboerne.
Derfor skal du vælge os
- Vi er en alsidig arbejdsplads med plads til forskellighed – både for beboere og medarbejdere.
- Vi løfter gerne i flok; ingen er færdige, før alle er færdige.
- Vi prioriterer beboernes selvbestemmelse og værdighed højt, og gør en stor indsats for, at beboerne i deres dagligdag får tilbud om meningsfulde og spændende oplevelser og aktiviteter.
- Vi vægter medarbejdernes faglighed højt og kompetenceudvikling både internt og eksternt sker løbende.
- Vi prioriterer at have et godt læringsmiljø for vores elever og studerende, og mange af dem ønsker at vende tilbage til os efter endt uddannelse.
Er du interesseret?
Du er velkommen til at kontakte Plejecenterleder Tina Rantzau på 30 30 32 25 for at høre nærmere om stillingen. Du uploader din ansøgning sammen med dit CV og uddannelsesbevis via linket i annoncen senest 18. august.
Vi forventer at holde 1. ansættelsessamtale d. 23. august. Såfremt du går videre til 2. samtale, vil du inden denne skulle have lavet personprofil test. Vi forventer at holde 2. samtale d. 28. august.
Vi indhenter altid referencer og straffeoplysninger forud for endelig ansættelse. Løn- og ansættelsesvilkår vil blive fastsat efter gældende overenskomst for ledere.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
Allerød Kommune er en arbejdsplads med høj social kapital. Vi vægter tværfagligt samarbejde, kompetence- og jobudvikling og ikke mindst medindflydelse på egen hverdag højt. Det vigtigste for os er vores kerneopgave - at skabe værdi for borgerne.
Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles Leder- og Medarbejdergrundlag, hvor værdier som dialog, samarbejde, respekt og faglighed er hjørnesten. Her kan du læse Allerød Kommunes Leder- og Medarbejdergrundlag.
Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor medindflydelse og gode udviklingsmuligheder. Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.
Vi tror på, at mangfoldighed hos vores medarbejdere styrker vores organisation og løsningen af den fælles kerneopgave. Vi opfordrer derfor alle interesserede ansøgere til at søge stillingen uanset køn, kønsidentitet, alder, handicap, etnisk baggrund eller seksuel orientering.
Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har tæt på 26.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv med gode idræts- og fritidsmuligheder. Der er flere gode transportmuligheder både til og fra kommunen, og der går S-tog hvert 10. minut fra Allerød Station.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Allerød Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Allerød Kommune, Hillerødvej, 48A, 3540 Lynge
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6090820