Rådhuset i Allerød Kommune meddeler en planlagt lukkeperiode fra mandag den 25. marts til og med mandag den 1. april 2024. Dette berører direkte muligheden for personligt fremmøde samt telefonomstilling, som begge vil være utilgængelige i perioden.
For at imødekomme borgernes behov, vil rådhuset igen åbne for disse tjenester tirsdag den 2. april 2024 kl. 08.00. Alle normale funktioner vil fra dette tidspunkt være tilgængelige for publikum.
Under lukkeperioden er det stadig muligt at opnå akut hjælp til tjenester såsom MitID, pas og kørekort ved at henvende sig til Borgerservice i en tilstødende kommune. Det er dog vigtigt, at borgere først tjekker den pågældende kommunes åbningstider samt procedurer for at booke en tid, før de gør dette.
Yderligere information om, hvordan man kan bestille tid hos Borgerservice i Allerød Kommune, samt hvordan man finder kontaktinformation og afdelingspostkasser, er tilgængelig på kommunens hjemmeside. Det anbefales at benytte disse ressourcer for at forberede ethvert nødvendigt ærinde i god tid.
For at slutte af ønsker Allerød Kommune alle borgere en rigtig god påske, og ser frem til at genoptage de normale åbningstider og tjenester efter helligdagene.
https://alleroed.dk/kommunen/presse-og-kommunikation/raadhuset-er-lukket-tre-dage-op-til-paaske