BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at arbejde med softwarerobotter og automatiseringsopgaver? Så har vi en spændende og udfordrende stilling, hvor du får mulighed for at blive en del af et RPA-team og få praktisk erfaring med udvikling og forvaltning af robuste automatiseringsløsninger i en spændende organisation.
Da mængden af vores udviklingsopgaver kun er blevet større i takt med, at vi får automatiseret manuelle arbejdsgange i Koncernregnskab, Center for Økonomi, søger vi nu en teknisk kyndig kollega til at hjælpe os med at holde et momentum, der afspejler vores digitale ambitioner.
Koncernregnskab har som hovedopgave at levere bogholderi -og regnskabsydelser til regionens hospitaler og virksomheder. For at understøtte vores enheder, automatiserer vi manuelle arbejdsgange ved hjælp af RPA-teknologi. Vi har udviklet en lang række robotter, og har oparbejdet viden og erfaring med, hvordan robotter udvikles, implementeres, driftes og forvaltes.
I Koncernregnskab arbejder vi efter en model for at identificere og prioritere processer, der er egnede til automatisering. Arbejdet udføres i et tæt samarbejde mellem RPA-teamet, procesejere og fageksperter.
Din vigtigste opgave er at fungere som teknisk it-konsulent i disse projekter. Dine opgaver ifm. udviklingen af nye robotter vil bl.a. være:
- Teknisk sparring ift. procesafklaring, bl.a. i forhold til procesoptimering og løsningsdesign.
- Programmering af robotten. Vi baserer primært vores RPA- løsninger på UI-Path, men anvender også diverse hjælpeværktøjer som fx Excel, Power BI mv.
- Udarbejde PDD, SDD samt supplerende dokumentation af kode i overensstemmelse med de øvrige retningslinjer for udvikling af robotten.
Du bliver en del af et RPA-team, der arbejder struktureret efter en etableret standard. Du vil som en del af din onboarding få en grundig introduktion til RPA arbejdet i Center for Økonomi.
Om dig
Det er en klar fordel, hvis du er UiPath advanced certificeret. Du kan både være forholdsvis nyuddannet eller have erfaring med it-området fra en tidligere ansættelse. Din uddannelsesmæssige baggrund er ligeledes ikke afgørende, men vi forventer, at den ligger inden for it-området.
Det vigtigste er, at du har lyst til at arbejde med og specialisere dig indenfor RPA. Tidligere erfaring med RPA-teknologi, og gerne UiPath, vil være en fordel. Erfaring med andre automatiseringsteknologier som fx machine learning vil også være et plus.
Du kommer til at arbejde i et miljø med en stor grad af frihed under ansvar. Det forventes, at du kan arbejde selvstændigt og aktivt byder ind med forslag til udviklingsprojekter. Da processerne dækker bredt, kommer du til at arbejde sammen med mange forskellige enheder.
Din vigtigste kompetence er at programmere og vedligeholde robuste robotter samt yde brugersupport og dokumentere dine løsninger, herunder sikre code-review, testcases og testdokumentation. Vi ser gerne, at du har kendskab til programmering og gerne erfaring med fx VB.NET, C sharp, Powershell, Python, PHP og/eller andre kodesprog. Hvis du samtidigt har erfaring med udviklingsprojekter og udviklingsmetoder som fx Scrum, vil det også være en fordel.
Ud over dine it-kompetencer er det også vigtigt, at du er interesseret i at skabe og sikre en god dialog med kolleger og samarbejdspartnere for at forstå de processer, der skal automatiseres. Du skal derfor være i stand til og have lyst til at indgå i projekter og samarbejde med andre.
For at få succes som RPA-udvikler, skal du derfor kunne genkende dig selv i følgende:
- Du er struktureret og kan håndtere peak-perioder og deadlines
- Du er proaktiv, serviceorienteret og motiveres af at yde god service til kunder
- Du er en problemløser, der tager ansvar for, at opgaven bliver løst
- Du er klar på at hjælpe dine kollegaer og er komfortabel med en uhøjtidelig tone.
- Du har stærke kompetencer i forhold til at sikre overholdelse af standarder og dokumentation af dit arbejde.
Hvem er vi
Center for Økonomi, Koncernregnskab, har siden 1. oktober 2017 varetaget regnskabs- og bogholderiopgaver for hele Region Hovedstaden. Vi består af 6 sektioner og en stab, som er specialister inden for hver deres område. Koncernregnskab beskæftiger ca. 100 medarbejdere og har til huse på Rigshospitalet Glostrup.
Du bliver en del af en meget engageret, proaktiv og faglig stærk enhed i en højt specialiseret organisation, hvor der er mulighed for at præge jobbet og dagligdagen. Vi er en arbejdsplads med fokus på arbejdsmiljø og en god balance mellem arbejde og fritid.
Løn- og ansættelsesvilkår.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
Yderligere oplysninger
Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Birgitte Lorenzen på tlf. 51603642.
Ansøgningsprocedure
Du søger jobbet ved at sende din ansøgning og dit CV snarest og senest den 2. juli 2023.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Allerød Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Region Hovedstaden, Kongens Vænge 2A, 3400 Hillerød
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 02-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=250188&DepartmentId=11973&MediaId=4724&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5853890