Glad stemme søges til vores Kundeservice center... 30-37 timer pr. uge

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

På vores travle kontor i Lynge/Allerød søger vi snarest muligt en medarbejder der kan indgå i vores team af kundeservice medarbejdere.

Hos os passer vi telefonerne for en masse forskellige virksomheder, når de selv er forhindret. 

Det er derfor vigtigt, at du er omstillingsparat, da du det ene øjeblik kan have et opkald til et advokatfirma, og det næste opkald kan måske være til en håndværkervirksomhed eller et medicinalfirma.

Vi ved, at vores kunder og medarbejdere er det vigtigste i vores univers, og derfor tager vi os godt af dem.

Vi arbejder i et hyggeligt og ofte meget travlt miljø, hvor du har mulighed for at påvirke dine arbejdsvilkår.  Du skal arbejde sammen med verdens bedste kollegaer :)

Arbejdstid indenfor 8:00-17:00- Der er en 17-vagt pr. uge. 

Vi ser gerne:

- At du har en smilende stemme, også når der er travlt

- At du behersker dansk på højt niveau.

- Er hurtig på tasterne

- At du behersker engelsk og gerne skandinavisk i tale

- At du elsker at have travlt og yde en stor indsats

- At du er god til at lære nyt

- At du bliver ved, til du har nået dit mål

- At du tør fortælle os, hvad vi som arbejdsplads kan gøre bedre for dig  

Det betyder ikke så meget, hvad du har lavet før. Du vil blive oplært af os.

Din stemme er vigtig for os.

Ring til Karin på 7021 3031. Du kan også se mere om os på www.telehuset.dk

Vi glæder os til at høre fra dig.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Allerød Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

TELEHUSET ApS, Vassingerødvej, 3540 Lynge

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5941925

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet